Friday 19 June 2015

Farewell

Assalamualaikum
Esok adalah hari terakhir aku jumpa kawan-kawan degree aku. Sedih sebab 3 tahun kami bersama-sama mengharungi suka duka. Ok aku memang emo terlebih malam ni sebab aku tulis ni pon sambil mengalir air mataku. Sobsssss *wuwuuuuu*

Sungguh aku tak mampu nak menghadapi hari esok. Aku tau air mata ni akan keluar esok. Aku kalau boleh taknak menghadapi hari esok sebab aku memang benci feeling2 macam ni. Harini je dah berapa kali aku menangis bila teringat kat kawan-kawan aku. Every end of our story and convesartion, mesti keluar ayat macam ni  

" Nanti tak dapat lagi dah nak sama2 macam ni. Harini hari last kita buat semua ni"

" Harini last day lah kita boarak2 macam ni. Awak datang bilik kita, kita datang bilik awak"

" Lepas ni kita nak cerita semua benda-benda ni kat sap? Mizah dah takde"

" Korangg, Start esok kita bukak puasa sorang2 lah"

Yesss! Setiap kali berborak untuk harini mesti keluar ayat camtu. Dan aku macam biasa berusaha semaksimum mungkin untuk tak nangis masa tu jugak. Jatuhlah gentleman aku. Wakakaka. Sumpah aku sedih sangat sekarang nii. Ya Allah kau beri aku kekuatan :'(

Dear friends,

Terima kasih kerana menjadi kenangan yang paling terindah dalam hidupku. Andai masa bisa diputar pasti aku akan menghargai setiap saat bersamamu, pasti aku akan selalu membuat kau tersenyum. Lepas ni semua akan bawa haluan masin-masing. Kau kau dan aku aku. Walaupun kita jauh terpisah tapi namamu akan ku kenang dalam setiap doaku. Semoga kita dapat bertemu suatu hari nanti. Sungguh aku pasti merindui saat kita bersama. Buat kerja gila yang orang tak pernah buat. Borak sampai lewat malam. Datang bilik semata-mata sebab nak kacau korang buat kerja and study. Nangis sama sama bila sedih. Gelak sampai tak ingat dunia dan anggap dunia ni kita yang punya. Window shopping sampai kedai pon dah dapat detect muka korang yang bukan nak beli pon. Makan sampai perut ni rasa nak meletop. Jalan kaki semata-mata nak pergi try restoren sekitar KK. Sunggu aku pasti merindui semua itu!!!

Jom kita throwback our beautiful memories :) 


Kota KInabalu tour. Jalan jalan pusing bandar KK. *Fiera jangan buat muka comel sangat boleh tak?*


Bukit Kokol.
Sakinah Alfiera Hamizah Lubna THE COMEL


We are here. LABUAN


Runnung E-man. Our group! MERAH


Birthday girl Alfiera. Tolong matang sikit sebab awak nak kahwin dah


Hey my baby, please take care of yourself. Surely i miss u a lot *sedih* She is my BFF since first year


A day to Kudat. Simpang Mengayau sumpah cantik gilaa

There are many more memories. I will remember every inch and every second of our priceless time together :) ^_^



Regards.
wardah297

No comments:

Post a Comment