Wednesday 15 June 2016

Hari Jubah

Assalamualaikum w.b.t





Pada tanggal 21 November 2015, aku telah berjaya menamatkan pengajian sebagai seorang pelajar Ijazah Sarjana Muda Sains Fizik dengan Elektronik, Universiti Malaysia Sabah. Alhamdulillah aku bersyukur sangat-sangat sebab dapat graduate on time bersama kawan-kawan aku. 

As a token of appreciation, i would like to wish million thanks to those peoples who supported me until the end. Terima kasih yang tidak terhingga kepada kedua ibu bapaku,  En Ismail bin Othman dan Pn Rahimah binti A. Rahman sebab selalu bagi nasihat dan menjadi bank aku bila duit bulan-bulan dah kering. Hahaha. 

Terima kasih kepada supervisor ku, PM Dr Jedol Dayou kerana banyak bantu dalam menyumbangkan idea dan pendapat untuk final year project aku. Terima kasih atas masa yg Dr korbankan untuk kami. Ingat lagi..ada sekali tu, sampai malam kami stay di SST sebab buat mock presentation untuk Viva 2. Thank you so much Dr because even until now you always give motivation to me to further study. 

Terima kasih juga diucapkan kepada kawan-kawan yang selalu ada bila aku susah, bila aku rasa down, give up, nak berhenti study semua lahh *ok jangan over sangat*. Thank you so much SuIdRa( Ni nama geng kami, nama penuh harus dirahsiakan hahaha)- kas, fiera, lubna, fatinah, bedah, dianah, nisa. Thanks korang sebab sabar melayan kerenah kita sepanjang 3 tahun and all the memories i will kept tightly in my heart. No one can replace all of you in my heart. All 7 of you are really special to me. Ahhhhhhhh rinduuu la kat korang!!!!!

Terima kasih jugak kepada semua geng2 Kelab Rakan Masjid(KRM). Otai-otai aku pun, aku follow jugak budak-budak masjid nii. Hahhahahaa. Thank you Family 15. Memang ohsem dapat adik beradik yang comel, kelakar dan yang paling penting selalu tegur apa je kesalahan aku. 

And last but not least, to those people who always support me, whenever you are im really appreciate that. Walau sekecil-kecil kebaikan yang korang buat, semoga Allah nilai dan beri ganjaran yang lebih besar di akhirat kelak. Thank you!!

 Alhamdulillah Im officially graduated! Yeayyyy. Congrates dear :)


Apesal muka ayah aku macam tuuuuu

Yeahhhhh! We did it girls

Congaratulations all

Yang tak boleh bla tu kitorang siap upah photoghrapher nak ambil gambar konvo niii. Bajet-bajet artis kejap. Takpelah bukan selalu pun kan. Kahkahhh


The Author,
Dr. Nur Hamizah Ismail


No comments:

Post a Comment